74 inzendingen voor de Cultuurmarketing Awards 2019: wie doen er mee?
11 april 2019
Om kans te maken op een nominatie voor de Cultuurmarketing Awards 2019, stuurden culturele instellingen en jonge marketingtalenten uit heel Nederland en België de afgelopen maand hun beste marketingcases in. Onder de genomineerden zijn diverse VNPF-leden.
De vakjury heeft ditmaal maar liefst drie prijzen uit te reiken: de Merk & Loyaliteit Award, de Campagne Award en de Young Talent Award.
Genomineerde VNPF-leden zijn voor de Merk & Loyaliteit Award: Mezz, Metropool, SPOT Groningen, en TivoliVredenburg.
Voor de Campagne Award: 013, Left of the Dial Festival (Rotown) en WOO HAH! festival.
Tot slot zijn voor de Young Talent Award de volgende VNPF leden genomineerd: Joost van Abeelen (013 Poppodium & WOO HAH! festival), Lester Ferdinandus (TivoliVredenburg), Mathijs van Zantvoort (TivoliVredenburg; v.h. Muziekgebouw Eindhoven) en Thomas Siemonsma (Hedon & Buro Ruis; v.h. De Zwolse Stadsproductie).
Daarnaast zal het publiek tijdens de uitreiking op 27 juni ook zijn of haar stem laten horen voor een overkoepelende publieksprijs. In totaal maken 60 culturele instellingen en 14 marketingtalenten kans op een prijs.
Bekijk hier het volledige artikel.