Campagne “Gebouw-T Leeft” geprezen in internationaal advertentiemagazine
11 maart 2021
Gebouw-T tussen Cartier, Nike, Mercedes en McDonald’s?
In het laatste nummer van Lürzer’s Archive, een mondiaal zeer geprezen advertentiemagazine, is het toch écht zo. Het Amerikaanse magazine licht uitzonderlijke advertentiecampagnes van print, TV en digitaal uit.
Ook de campagne Gebouw-T Leeft dus en zo staan zij ineens tussen ’s werelds grootste merken. In aanloop naar het 10-jarig jubileum van Gebouw-T werd de campagne gelanceerd in samenwerking met fotograaf Nick Franken, tekstschrijver Lucas Boot en ontwerper Jeroen Peetoom.
Een selectie van 10 vrijwilligers stond centraal en werd door fotograaf Nick Franken vastgelegd. Van een vrijwilliger die al jaren achter de bar staat in Gebouw-T, CURIO-student Podium- en Evenemententechniek tot productie stagiair, huis-DJ en lid van de Raad van Toezicht. Een divers gezelschap.
Lucas Boot voelde ze uitgebreid aan de tand en liet ze vertellen over hun passie en wat Gebouw-T voor ze betekent. In oktober, november en december hing een selectie van alle portretten prominent door de stad Bergen op Zoom. Deze posters werden ontworpen door Jeroen Peetoom. De verhalen en portretten zijn op de speciale landingspagina al meer dan duizend keer gelezen en bekeken. Zie meer hier.