Den, kennisinstituut cultuur & digitale transformatie
customer journey (louter ter illustratie, heeft geen relatie met de workshop).
Gratis: workshop discover your Customer Journey (Engelstalig)
31 oktober 2022
Den informeert culturele organisaties over het benutten van kansen met betrekking tot digitalisering. Den doet onderzoek, verzamelt ervaring, en maakt trainingen.
In het kader van NDE’s maand van het digitaal erfgoed organiseert DEN de Engelstalige workshop Discover your customer journey. In deze vier uur durende sessie breng je de klantreis van je bezoekers in kaart en leer je je publiek centraal te stellen.
Inzichtelijke ‘klantreis’
De workshop maakt de klantreis van je publiek inzichtelijk, van begin tot eind. Deze klantreis, of in hedendaags Nederlands customer journey, is het verhaal van je doelgroep. Het laat je zien hoe ze denken en doen. Elke bezoeker is natuurlijk anders, maar door algemene ervaringen te vatten in één model, kun je verschillende doelgroepen beter segmenteren en bedienen.
Over het programma
In deze workshop leer je hoe je het publiek centraal stelt binnen jouw organisatie en wat je kunt doen om hun ervaring te verbeteren. Kortom, na deze workshop:
- Ken je de transacties en interacties met je publiek en weet je deze in kaart te brengen
- Begrijp je welke data en inzichten je op kunt doen bij verschillende contactmomenten
- Weet je waar de zwakke punten zich bevinden in je huidige klantreis
- Zie je welke prioriteiten je kunt stellen om deze processen te verbeteren voor jouw organisatie
Praktische informatie
- Datum: donderdag 17 november
- Tijd: 09:00-13:00 uur
- Locatie: online (via Zoom)
- Voertaal: Engels
- Aanmelden: meld je gratis aan door te mailen naar den-academie@den.nl