I Love My Ears start de nieuwe Doppies campagne.
De VNPF is als deelnemer van het convenant gehoorschade nauw betrokken bij de Doppies campagne. Verschillende van onze VNPF-leden zijn actieve deelnemers van de I Love My Ears campagne. De Doppies campagne is integraal onderdeel van het I Love My Ears initiatief.
De campagne heeft een duidelijke boodschap: jongeren worden gestimuleerd om oordoppen met muziekfilter te kopen voordat zij locaties bezoeken met versterkte muziek. Uit metingen blijkt dat de vorige edities van de campagne zeer effectief waren. Zo toonden de resultaten aan dat 10% van de jongeren die de campagne hadden gezien, vaker oordoppen kocht dan hun leeftijdsgenoten die de campagne niet kenden.
Met deze bemoedigende uitkomsten, zijn we verheugd om een nieuw vervolg aan de campagne te geven. Jouw betrokkenheid als podium/festival is essentieel! Doe je ook mee? Spread the word en download de campagnematerialen hier:
Doppies geelzwart – I Love My Ears.
Als extra stimulans is er een speciale winactie voor de Doppies-nieuwsbrief-lezers. ILME geeft 20 cadeaubonnen van € 100 weg voor een volgend bezoek. Het doel? Jongeren na hun eerste bezoek opnieuw naar de I Love My Ears website te leiden en ze te overtuigen van het belang van oordoppen met muziekfilter. Zie voor meer informatie deze landingspagina:
Doppies – I Love My Ears (actie loopt t/m 30 oktober).