Start campagne dragen oordoppen gericht op frequente uitgaanders
21 november 2024
Afgelopen maandag 18 november is de pilot van de campagne ‘Plugs in, Welcome to the Club’ van start gegaan. Deze campagne richt zich op de doelgroep frequente uitgaanders.
Het campagneteam heeft de afgelopen weken hard gewerkt aan de ontwikkeling van deze campagne. De focus ligt hierbij op een doelgroep die niet eerder actief is bereikt met de beschikbare middelen: 25-plussers die frequent uitgaan. De pilot loopt gedurende vier weken online. Na deze periode wordt een online onderzoek uitgevoerd om te meten in hoeverre de campagne heeft bijgedragen aan de verkoop van oordoppen met muziekfilter. In het nieuwe jaar worden fysieke materialen getest op locatie, zoals in een podium, club of discotheek. Het doel is om te onderzoeken in hoeverre de campagne ertoe leidt dat oordoppen met muziekfilter daadwerkelijk worden meegenomen én gedragen.
Het campagneteam is enthousiast over het campagneconcept en de gehele look and feel. Het concept ‘Plugs in, Welcome to the Club’ draait om het volgende:
“Welkom bij dé nieuwe manier van uitgaan. Uitgaan draait om jezelf zijn, genieten van de muziek, en het gevoel van samenzijn. Maar hoe zou het zijn als je na die topavond niet alleen mooie herinneringen overhoudt aan de muziek en goede gesprekken, maar ook je gehoor? Dit is de missie van Plugs in, Welcome to the Club — een campagne die oordoppen transformeert tot een lifestyle.”
Er wordt twee keer aandacht besteed aan de campagne in de podcast Borrelpraat. De hosts bespreken oordoppen met muziekfilter en verwijzen naar I Love My Ears. Ook is er een landingspagina ontwikkeld voor de campagne, te vinden via: www.ilovemyears.nl/plugsin.