VNPF-leden Rotown en Joost van Abeelen genomineerd voor Cultuurmarketing Awards

2 mei 2019

Met 74 inzendingen voor de Cultuurmarketing Awards 2019 hadden de vakjury's binnen de categorieën Merk & Loyaliteit, Campagne en Young Talent een zware taak voor de boeg. De 12 genomineerden zijn bekend waaronder VNPF-leden Rotown en Joost van Abeelen (013 en WOO HAH!). 

Merk & Loyaliteit Award

• Leiden International Film Festival
• Parktheater Eindhoven
• Rotterdams Philharmonisch Orkest
• TapasTheater
• Toneelgroep Maastricht

Campagne Award

• Drents Museum
• Museum Boijmans Van Beuningen
• Rotown
• voordekunst

Young Talent Award

• Boudewien Chalmers Hoynck van Papendrecht (Van Gogh Museum)
• Iris van der Valk (Het Concertgebouw)
• Joost van Abeelen (013 & WOO HAH!)

Bekijk hier het volledige artikel.