Nieuwe fase campagne Doppies van ‘I Love My Ears’ gelanceerd door VNPF en convenantpartners
2 mei 2024
De VNPF en haar convenantpartners, waaronder VWS en VVEM, hebben een nieuw hoofdstuk aangekondigd in de succesvolle "Doppies" campagne, gericht op jongeren en hun gehoorbescherming bij concerten en festivals.
Prominente Nederlandse artiesten zoals Stuk, Bente Fokkens, Tabitha, Trobi, en Pjotr zijn de nieuwe gezichten van deze bewustwordingscampagne, die jongeren oproept om gehoorbescherming te dragen tijdens evenementen met versterkte muziek. Ondanks het groeiende bewustzijn bij jongeren van het belang van gehoorbescherming, blijkt uit recent onderzoek dat drie op de vier jongeren tussen 18 en 25 jaar nog steeds geen gebruik maakt van oordoppen met muziekfilter. "Muziek aan, doppies in," is het motto van de campagne, waarmee de artiesten jongeren willen motiveren om de kwaliteit van muziek te ervaren zonder risico op gehoorschade.
Doppie is overal
Korting oordoppen met muziekfilter
Daarnaast ondersteunen leveranciers van oordoppen de campagne door kortingen aan te bieden op oordoppen met muziekfilter tijdens de campagnelancering.