Roy Pereira benoemd tot Head of Marketing bij Friendly Fire
20 juli 2023
Roy Pereira start vanaf 1 september als hoofd van de marketingafdeling bij Friendly Fire.
Sinds februari was hij al op freelance basis als Senior Marketeer actief voor de Amsterdamse concert- en evenementenorganisator. In zijn nieuwe functie zal Pereira leidinggeven aan het marketingteam, dat zich bezighoudt met het promoten van alle concerten, evenementen en festivals van Friendly Fire. Ook treedt hij toe tot het managementteam van het bedrijf.
Pereira werkte eerder onder andere voor Sony Music, Top Notch, Vice en Kartel Music in diverse functies.
“De afgelopen maanden heb ik met veel plezier mogen werken als Senior Marketing freelancer bij Friendly Fire en heb van dichtbij gezien hoe gepassioneerd iedereen is over de artiesten en evenementen die ze daar mogen boeken en opzetten”, aldus Roy Pereira. “Ik zie vooral mogelijkheden om in de nabije toekomst met het marketing en communicatieteam daar grote stappen te zetten en heb dus ook enorm veel zin om aan de slag te gaan als Head of Marketing.”
Directeur Robert Swarts: “We zijn blij en trots om Roy toe te kunnen voegen aan onze club. Roy pas goed in ons team en neemt een groot netwerk en veel ervaring in de muziekindustrie met zich mee. Hij is voor ons bij uitstek de persoon om samen met ons marketingteam de volgende stappen op marketinggebied te zetten.”