DEN programma: Digitale Daadkracht

25 juli 2024

DEN biedt het programma Digitale Draagkracht aan.

Tijdens dit programma werk je in een traject van acht maanden met een collega en met andere culturele organisaties aan een eigen concreet vraagstuk of project binnen een gedeeld thema – dit jaar is het thema Bouwen aan Online Succes. Coaches en (internationale) experts helpen je gedurende 8 maanden jouw project tot een succes te brengen. Ook leer je van de andere deelnemende organisaties; alle projecten vallen binnen het gedeelde thema om zo samen kennis op te doen en uit te wisselen.

Digitale Daadkracht werd onder de naam Let’s Get Real ontwikkeld in het VK door The Audience Agency (voorheen Culture24), waar zij nu hun 12e succesvolle jaargang doorlopen. DEN brengt dit succesvolle programma nu naar Nederland en werkt in de opzet en uitvoering nauw samen met The Audience Agency.

Praktische zaken

  • Het programma start op 15 oktober 2024 met een live workshop.
  • DEN kan de eerste editie van Digitale Daadkracht aanbieden voor een gereduceerd tarief van €700,- per organisatie. Er is plek voor 12 organisaties, dus schrijf je snel in als je geïnteresseerd bent! Hier is de link naar het programma: https://www.den.nl/den-academie/digitale-daadkracht
  • Na je aanmelding neemt een adviseur van DEN contact met je op om je eerste ideeën en motivatie voor deelname te bespreken. Ook als je nog niet zeker weet wat jouw specifieke project zal zijn of als je geïnteresseerd bent maar graag eerst nog met een adviseur jouw aanpak of team wil bespreken, nodigen we je uit om je aan te melden. Je kunt dit in het aanmeldformulier aangeven.
  • Uit de aanmeldingen wordt het maximaal aantal deelnemers geselecteerd waarbij ze kijken naar geografische spreiding, diversiteit aan vraagstukken, en een goede verdeling van grotere en kleinere organisaties.